Ebru_1994 Kızlar bi sorun olacak 13 haftalık hamileyim 2 gebeliğim ilkinde olmayan bişey oluyo idrar yaptıktan sonra oranı silmrme rağmen sanki altıma kaçırmışım gibi ıslaklık oluyo sık sık sizde oluyomu ne yapim ?
Rukiye2709 Gebeliğin ileri hafta olsaydı 25 30 falan bebek baskı yapıyor dersim ama daha çok ufak. Muhtemelen akıntı artmıştır