Belki yerleşme kanaması olabilir rengi kişiden kişiye değiştiği söyleniyo umarım korkulcak bişey yoktur kanamanı takip et adet kanaması gibi olursa tekrar doktorunla görüş ama şuan için doktorunda normal dediyse dedigim gibi yerleşme kanaması olabilir korkma :)