Srnx Ayse_svg bende 31 hastalığım vajinal bölgemde çok ağrı var tutulma gibi yürütüyor bide çocuğu çok aşağıda hissediyorum bu gibi şeyler erken doğum.riski mi acaba
Srnx Ayse_svg bende 31 hastalığım vajinal bölgemde çok ağrı var tutulma gibi yürütüyor bide çocuğu çok aşağıda hissediyorum bu gibi şeyler erken doğum.riski mi acaba
Mervesbaby Symnrdlkra kuvezde biraz kalsa da sorun olmaz dedi 2200 olmuş bebeğim çok sağolun insallah ben de saflıkla kucagıma alırım bebeğimi 🙏🏻
Symnrdlkra Ayse_svg valla canim kisiden kisiye degisiyir benimki durdu ama durmayan dogum yapan da oldu yani.onada igne serum verilmisti ama dogurdu. Yani nasip iste belli olmuyir ki3l💁♀️
SibelGozen Premsesinannessi20 enfeksiyon sıkıntılı değilmi ya başka bi doktora daha git bence benim arkadaşımı acil doğuma almışlardı 🙄 8gün yoğun bakımda kaldı
Premsesinannessi20 SibelGozen gerekli tedaviyi uyguladı ilaçlarıda verdi canım evet tehlikeli o yüzden hastanede yattım doğum başladığı için ama önlemini aldılar doğum durdu