tombala13 Sanırım tansiyon olunca doktorlar pek normal doğuma yanaşmıyor. Kendi doktorum 37 haftada alalım dedi. Devlet hastahanesi de öncelik normal doğum diyor. Kafam çok karıştı Sizin doktorlarınız ne diyor bu konuda?
Gmzckr34 Henüz 28. Haftadayım pazartesi gidicem kontrole. Bakalım doktorum ne diyecek ☺ henüz doğumu konuşamadık
Nrdngul Bende günde 2 alfamet kullanıyorum tansiyon icin 35+3 teyim çarşamba kontrolum var bakalim benim dr um e dicek
emelbulbul beende yasiyorum tansiyon sorunu alfamed kullaniyorum normal dogum yapanlar varmis tanssiyonda ilaclara ve yemeklere dikkat lazim
Nrdngul 15 lere yukseldi gunde bitane iciyordm surekli ölçüyorum sonra yine 16 oldu bi aksam günde ikiye ciktik simdilik iyi gidiyor
Sedeff Bnm 19 12 20 10 oluyo alfamed bnde günde üç tane alıyorum 36 haftalık olduk iki hafta daha dayanırsak inşlh kavuşcaz 3 üncü 🙏😃kızımla