Merhaba herkese 31 haftalık hamileyim
benim danışmak istediğim mevzu nasıl uyuyorsunuz anneler , gerekli kan akılı ve tansiyon yükseltemedi için sola yatılması gerektiğini biliyorum ama bi yerden sonra ağrıyo çürüyo sol yanım . Sürekli dönmekten uykular yalan oldu . Bu sırt üstü yatmak çok mu tehlikeli ? Siz de bunu problem olarak yaşayan var mı ? Bana bi çözüm 🥴