-kbra-12 Merhaba kızlar kurtköy ersoy hastanesinde ayşegül kalında doğum yapan var mı doğumu hakkında bir bilgim yok nasıö olduğuna dair yardımcı olursanız çok sevinirim❤️
Babyone -kbra-12 benm tanıdıgım bırı cok memnndu bana tavsye etmstı hatta ama gtmek nasıp olmadı tabı uzak bıraz ama dogum ıcın dsnyrm kısmetse
Baharkrgc Hastasıyım 8 aydır onunla devam ediyorum ilgilisi alakası çok iyi bu hafta doğumum olacak bakalım. 🤷🏻♀️
-kbra-12 Baharkrgc öyle mi bende hastasıyım çok da memnunum Ama doğum teknikleri nasıl bilgim yok doğumdan sonra bilgi verirseniz çok sevinirim❤️🙏
eylemc Baharkrgc Doktoru bende merak ediyorum 🙈 doğumdan sonra kendinizi toparladığınız da tecrübelerinizi yazarsanız mükemmel olur 😇