Buseniz bulantı bu haftalarda çok normal canım koku hassasiyeti hepsi ilk aylarda çok yoğun oluyor 4.aydan sonra azalıyor doktoruna söyle bulantı ilacı ile biraz daha rahat edersin. Bu arda hoş geldiniz minik bebişinle allah hayırlı etsin insallah 🙂 sağlıkla kucağına almak nasip etsin