Osse Evet çok güzel bişey ilk önce doktorumla sezeryan kararo verdik ayın 16 sında sabah yatışım yapıldı 8 bucul da serum vesaire bütün işlemler bitmişti bi yandan karnımdan ayrılmasının hüznü aynı beden de son saatlerdi çünkü bi yandan da artık yanımda olucaktı onun sevinci vardı içimde herneyse çok uzatmayayım vakit geldi çattı ameliyathanenin kapısında başladı soğukluğu hissetmem çok soğuktu herkes dışarıda bekliyo ve tek başına bilmedigin bi yere giriyosun içeriye aldılar anestezi uzmanı geldi konuşmaya başladı spinal anestezi oldum zaten 5 bilemedin 10 dakika sonra bacaklarımı hissetmemeye başladım uzandım ve saat 13.10 da içeriye girdim 13.25 gibi ba baktım aglama sesleri geliyo kafamı çevirdim ve artık bebegime hayata gelmişti üzerini giydirip yanagıma koydular yıkanmamıştı fakat o kadar mükemmel bi koku vardı ki neyle yıkadınız diye sordum yıkanmadı dedi dışarıda babası deli olmuştu hemen hemşireye eşime haber verin dedim bebegimi önceden götürdüler odaya aradan bi 10 dakika sonra ben gittim anlatılmaz heralde çok degişik be harika bişey gözlerini acıp gözlerimin içine bakması kadar mükemmel bişey yok Rabbim kimsenin kucagını boş bırakmasın neyse şimdi gitmem lazım bebeğim beni bekliyor hoşçakalın 🙏🙏☺