Erenveannesi aynen öyle yani hastaneye gitmişsin geçmiş olsun gözün aydın de çık hatta aslında hastaneye gitmek bile saçma bana göre kadın yeni doğum yapmış ağrısı var belki yarası/dikişi var, emecek emmeyecek süt gelecek mi diye telaşı var çok çok yakın değilsen ne işin var hastanede hele erkeklerin inşallah öyke bişey yaşamayız bide inşallah o anda saçma sapan akıl veren çok bilmişler olmaz etrafımızda 😊🙏🏻