NihalBurak Merhaba hanımlar 11+2 deyim cinsiyet için sabırsızlanıyorum😊 yılbaşından hemen sonda doktor kontrolümüz var o saman belli olur mu acaba cinsiyeti sizler kaç haftalıkken öğrendiniz ?
Senatorun 16 da ogrenmistim ben en sagliklisida o haftalarda ogrenmek hatta nolur nolmaz diye 20. haftayi bile beklemek en mantiklisi
Gulcangzl16 Canım ben 16. Haftadayım öğrenemedim. Tahmin yapılıyor elbet ama bir kız diyorlar bir erkek 🤷🏻♀️