aysenur4 bende de kasıntı akıntı şişlik oluyor , gebeliğin basından beri , doktor gebelik mantarı dedi işte ilaç verdi krem verdi bide vajinal fitil verdi .
Kaç defa kullandım bi ara geçiyor sonra tekrar başlıyor.
Ama seninkinde değişik şeyler çıkmış kesinlikle git muayene ol telefonla olmaz yani.
Ona göre tedavi uygular doktor.
Ve ben taharet alırken sirkeli suyla alıyorum iyice kuruluyorum sürekli peçete koyup değiştiyorum ıslak kalmaması lazım. Oda tetikliyor .
Akıntının önünce geçemiyoruz malesef ama bu şekilde temiz tutabiliriz bi nebze 👏🏻👏🏻