merhaba kızlar doktor bana kalp atışıyla birlikte böyle bir ultrason verdi Allah aşkına buna zoom falan yapamıyorlar mı benim ilk gebeliğim bilmiyorum. Yani böyle bu nedir hiç bişey belli olmuyo üç dört tane verdi hepsinde gözükmüyor. Hastaneyle mi alakalı yoksa bebek küçük diye normal mi? başka hastaneye gideyim mi?
https://imgyukle.com/i/Vrh4sq