Merhaba kızlar bu üçüncü gebeliğim ilk gebeliğim de meleğim kızımı aldım kucağıma çok şükür şimdi iki buçuk yaşında ikinci gebeliğim malesef ölü bebekle sonuçlandı 17 haftalık kalbi durdu birdenbire herşey yolundayken çok zor bir dönemdi bizim için çok şükür atlattık üç ay oldu üstünden şimdi yine gebeyim dört haftalık ama çok korkuyorum yine bişey olacak diye dualarınızı esirgemeyin lütfen 🙏 sağsalim kucağımıza alalım