Merhaba anneler. 36 haftalık olduk bugn ama bir haftadır ıstahsızlık var aslında cok asırı degl ama yemek yemek ıcn yıyorm yanı can cekme ay sunuda yıyım olayım artık yok. Arkdslarm sen nasıl dogurcan diyorlar son haftada fazla fazla kilo alınır sen tersi ne dondun diyorlar neden boyle oluyor ki mecburiyetten yıyorm artık😔😔 aranızda boyle olan varmı