Zamaneogretmen Arkadaşlar renkli ultrasyonlar ile bebeğinin görüntüsünü yakalayabilenler oldu mu acaba? İnternette çok görüyorum heves ediyorum ama yok hiç göstermedi :D
Kubuuu1 Zamaneogretmen iyice büyüdü kime benziyor görürüz diye her seferinde gidiyorum iki aydır bir kere poz aldık o da hiç net değil 😂😂 artık doğumda gorucez inşallah az kaldı ☺️ sırtı dönük doktor da şu anda böyle olması iyi doğum pozisyonu almış dedi 37+2 de
demet35 Zamaneogretmen ben:)) yüzünü ve surtüstü uyumasınıı direk gösterdi doktorda bana renkli resim verdi astım evime :))
Yildizim5 Zamaneogretmen 23 haftalık olduk bizimki hiç durmuyor gösteriyor çikolata ye hastaneye gitmeden önce
tugba_2365 Nur-11 yaaa ne guzel gülümümsüyo bide minnoş, Allah gulmelerden ayırmasın ömrü boyunca maşallah masallah🧿
Zamaneogretmen Nur-11 ya bu ne sevimliliktir maşallah sağlıkla alın kucağınıza hangi foktora gidiyorsunuz acaba?
Fatmalper1 Nur-11 ah maşallah ya Pazartesi gidicem çok heyecan var ama ben buna hayran kaldım Allah bağışlasın
Mrym005 Sanırım bizim kızımiz çok terbiyeli hiçbir yerde goremiyoruz 😂😂 Kız olduğundan da tam emin değilim 🤣
Ilknur_degrrli1 Mrym005 bizim kide erkek yüzü yan aşağıya bakıyor oyuzden göstermiyor diye vermedi valla
Tazeanne0134 Mrym005 kaç haftalık hamilesin bilmiyorum ama biz 23.haftada erkek olduğunu öğrendik 37+1 haftalık hamileyim hâlâ yüzünü net göremedik nerdeyse doğurdum oldum eğer detaylıya girmediysen o zaman çok net öğrenirsin bebişin cinsiyetini
Zamaneogretmen demet35 yaa ben de istiyorum benimki hiç bana mısın demiyor :D siz hangi doktora gidiyorsunuz?
Zamaneogretmen Yildizim5 deneyeyim çikolatayı bizimki dizlerini çekiyor kafayı gömüyor arasına hep aynı pozisyonda :D
demet35 Zamaneogretmen kendi doktorum leventte avicennada doktor cem ardıç. Detaylı ultrason için bağdat caddesinde zeki şahinoğluna gittim doktorun tavsiyesi inanılmazdı ama çok iyi doktor.
Nur-11 gtitiz23 21. Hafta detaylıda bu fotoğraf 30 haftalığım her gittiğimde bunun gibi gösteriyor ama