Merhaba güzel hamişler, ben 13 haftalık hamileyim. Hamilelikten önce, annem babamdan hediye yüksek tansiyon sorunum vardı. Biraz düşse hemen etkilerdi beni yüksek olması rahatsız etmezdi. Böbrekler ve kalp kontrol edilmiş sorun bulunamamış ve doktor ilaca başlamamıştı. Şimdi hamilelik döneminde çok korkutucu sonuçları olduğunu öğrendik :( günde 3 alfemed içiyorum limonlu su tüketiyorum, tuz ve hazır gıdalar sıfır. Evde günde 2 veya 3 kere ölçüyorum. 12 küsür ve 7,8 küsür çıkıyor bir buçuk aydır. Hastaneye gidince 16lara fırlıyor. Hastane fobisi gibi birşey var sanırım. Bu şekilde olup zamanında doğum yapan, bebeği sağlıklı olan var mı :( sürekli tansiyon düşünüp kafayı yiyecek gibi oluyorum. Uzun oldu okuduğunuz için çok teşekkür ederim