Nureda28 Ağda yaptırmayı uygun bulmadım hamileliğim boyunca. Enfeksiyon olasılığından dolayı doktorum önermedi, cildim çok hassas ne kadar kaliteli temiz bir yere gitsem de bazen sorun yaşıyordum ağda sonrası. Ayrıca gebelikte de acı eşiğim çok düştü. Venüs jilet kullanıyorum mecburen. Doğum sonrası devam edeceğim ağdaya.