Merhaba kızlar. Normal doğum düşünüyorum ama bu haftalarda yalancı sancı, kasık ağrıları falan olması gerekmiyor mu acaba 🙄 ben hiç bişey hissetmiyorum doğrusu, çok küçük kasılmalar dışında. Sizce bu şekilde normal doğum olur mu? Doktorum çatı muayenesinde normal doğum için ideal gördü, bebekte pek kilolu olmıycak, en fazla 3-3.2 kg olurmuş. Yinede emin olamadım