Mervekilic https://i.hizliresim.com/p5lnga.jpg Bugun adet günümdü olmadım sanki hayaletten birieyler görüyorum yada görmek istediğim için görüyorjm 😂
Asrinayaz Mervekilic çok silik var gibi cnm bi kaç gün sonra tekrarla ve kan ver cnm hayırlısı olsun ❤️🙏🏻
busrasahinn Mervekilic bende emin olamadım canım ama çok çok çok dikkatli bakınca bende gördüm sanki erken gebelik testi yapsana o daha net sonuç verir
Berfff2 Mervekilic bunda anlayamadım ama ben de adet günüm yapmıştım erken gebelık testiydi istersen onu yap inşallah vardır ☺️
Mervekilic Asrinayaz ben yaptım ilk on dakika baktım sonra çantama atmıştım öglen biraz once baktım sanki var yada ben görmek istediğim için görüyorum gibime geliyordu🙈
Mervekilic prenses_annesii2603 ay elim ayagım dolaştı ama yok diye düşünüyorum kendimi kaptırmak istemiyorum yarın tekrar test yapmayı düşünüyorum 😳
Asrinayaz Mervekilic cnm yanlız ilk 10 dakikadan sonra çıkan sonuçların doğruluk payı olmuyor sen testi tekrarla mutlaka
Duyguaydin81 Mervekilic canım testin geçerlilik süresi vardır genelliklede 10 dakika sonrasını ciddiye almayın derler seninkise biraz beklemiş gibi erken gebelik testleri var onlardan al yap ilk yaptığında hemen çıkar zaten varsa
Berfff2 Mervekilic ayy inşallah vardır kuzum erken testte daha net belli olur ben de adet günümde yapmıştım erken testte bile hafif silik çıkmıştı şimdi 15+5 günlüğüz inşallah bugünleri de görürsünüz 😘
Mervekilic Berfff2 ay sağ salim bebişini eline alırsın inşallah duan için allah razı olsun kuzum yarın gidip alırım heyecanlandım şuan mutluyım ama korkuyorum hasta olurum diye de 🙈
30ekim19 Mervekilic üç beş gün geçsin canım o zaman tekrar yap sanırım daha erken olduğu için o zaman da silik çıkar ama bundaki kadar değil belli bir çizgi ama tam kırmızı olmaz vardır inşallah bendede böyle oldu iki aylk hamileyim şimdi darısı başına💕🌸
Mervekilic 30ekim19 bugun adet olucaktım normalde olmadım düşündüm stres mi diye oda olabilir belki gecikmesinin sebebi yarın tekrar yapıcam inşallah 🙈