HicranYaman 16+1 im dünden beri hafif kasiklarimda agri olmaya başladı normal mi sizce yaşayan var mi??
Cagla HicranYaman Normal canim hatta giderek artiyo yoruldugumda çok oturdugumda vs. oluyor benim de .Rahim genislemesi nedeniyle dedi doktorum ☺
Esmalpaslan66 HicranYaman canım bnde öyleyim aynı 16 haftamdayım bendede oldu öyle bnde korkmuştum ama normal kan gelmediği sürece sorun yok
Cagla HicranYaman korkma canim 😊 gerginleşecek sertleşecek karnin ara ara ben 21+5teyim aynilarini yaşadim bir problem yok çok şükür 😊
HicranYaman Esmalpaslan66 canim henüz tam anlamıyla hissetmiyorum ama kıpır kıpır oluyo karnım nadiren de olsa bazen 🙂
Adhnsema Esmalpaslan66 napalım bebeişlerimiz için katlanıyoruz herşeye 😊 çok fazla kimyasalda kullanmak istemiyorum çünkü deriden kana bulaşabiliyorr 🤦♀️