Nbl-scn Merhaba arkadaşlar. 27+2 haftalığız bebek kilosu 1370 gr . doktor biraz fazla . şeker testi yaptıralım dedi. Bu durumda olan. Var mı. Bu hafta kilonuz ne
Hatice_mustafa Nbl-scn Bizde şuan 27+1 iz ama 25 haftalıkken benim 800 gram di ve şuan tosbigim baya kilo almıştır bence çünkü ağırlaştı. Bebegin kilosu iyi geldi bana canım.
Btlaydn Nbl-scn merhabalar. Bende 27 haftalık gittim 1400 Dü. İleride seyredio. Seker yaptrdm ama bile cıkmadı hersey normal. Boyunu söyleidmi
Emineyavuz_53 Nbl-scn benim bebeğim de 1800 dü yaptırdım şeker çıkmadı sadece bir önlem hatta ben de yaptırmak istemedim farklı iki dr da bebeği tehlikeye atıyorsun yaptır diyince yaptırdım . Çok şükür temiz çıktı
Nbl-scn Boyu 39 cm . yaptırıp yaptırmamakta kararsız kaldım. Size herhangi bir etkisi oldu mu olumsuz
Btlaydn Nbl-scn yoo olmadı gazoz gibi bişe içtim tahlil verdim. Bu benim ikinci gebeliğim.ilkndede yaptrmıstm
Symirna Nbl-scn benimde ayniydi canim 1360 grm.o hafta seker testimde oldu cok sukur bende birsey cikmadi🙏🏻🧿