OA3905 işte hâl böyle olunca hamile kalamıyoruz 🙈 ben konusunu bile açamıyorum bizde de tam tersi eşim kızıyo acele ediyosun kafana takiyosun diye öyle rahat ki ama ben aksine sürekli kafamda bu ay oldu mu acaba hep kendimde belirti arama 8 aylık evliyim 6.ayda bıraktık korunmayı ama sonra düşünüyorum 1 sene olmaması normalmiş zaten ayda %20 şansımız var onuda stresle yok ediyoruz 🙄 odak noktanı değiştir canım ben valla daha şimdiden acaba clife macun mu denesem diye düşünüyorum hayır tohumu aldım onu içiyorum doktora gitmedim henüz ama bitkisel şeyler deniyorum yine de naparsak yapalım hesaptaki degil nasipteki olucak o yüzden üzülme 😊 hayırlı zamanda tez vakitte olsun inşallah uzun oldu k.bakma 🥰🤲