Bende şuan 6 haftalığım canım bugün doktordan geldim kesede gözüküyor bebekte nokta kadar zaten kalp atımı oluşmuş ama dinletmedi 2 hafta sonraya tekrar çağırdı net dinletmek için.. stres yapma daha erken zaten ne zaman çağırdıysa o zaman kesin gözükür bebişinde canım hayırlı olsun bu arada🥰