LeyLaFidan benimde doktorum cati muaynesi yapmiyo, sanirim sancim suyum geldiginde bakilacak dediğiniz gibi. Ama sonucta 40nci haftada sancim geldiginde bakip catin dar diyip sezeryana almakta sacma degilmi. O kdr beklemisim sanci cekmisim. Bilmiyorum napicam..