Merhaba hanımlar ben 8 hafta 2 günlük gebeyim bebeğim 7 hafta 2 güne kadar kesede yoktu oluşmadı şuna oluştun ama kalp atışları çok düşük ve ritim bozukluğu var sürekli kontrollere gidiyorum. Şuna aklımı kurcalayan soru eğer bebeğim sağlıklı olursa nasıl olacak çünkü benim kesem 2 aylık gelişimi ama bebeğim daha bu hafta oluştu . Benim gibi biri var mı nasıl sonuçlandı acaba .