Srnx benim vardı.. 32 hafta 3 günlüğüz bizde 27. Haftada başladı ağrılarım şuan çok zor yürüyorum hatta Bastonla yürüyorum.bebek hep aşağıdaydı kafası baskı yapıyodu alttan rahime yakınlığına baktı doktorum Doğum kanalına 24 cm yaklamış dedi. Erken izne ayrıldım ve progesteron kullanıyorum 34. Haftaya kadar erteleyecek sonra isterse doğabilir dedi. 😔 dilerim benim gibi olmazsınız çok fazla kemik ağrısı çekiyorum..