Merhaba kızlar 🙏🏻 Bugün benimde kontrolüm vardı 38. Haftalığım bebişimin kilosu 3 kilo 350 gram ne çok iri ne çok zayıf dedi son 10 ocak inşallah beklemez çok iri olur 4 kiloyu geçer dedi ve 4 kiloyu geçerse sezeryan dedi hayırlsı bekliyorum sağ Salim saglıkla gelsinde sizinkiler kaç kilo oldu 💓😘😘😘