Ben 36 haftalık hamileyim ve doktorum şehir dışına gitmiş 1 ay yokmuş ne yapacağımı bilemedim özeller almış başını gitmiş ücret olarak. Üniversite hastaneleri bakar yani değil mi bana son 2-3 hafta kalasıya gelmişsin de diyebilirler ?doğumu orda yapmayı düşünüyorum çünkü