aysehatuunnn
Ilk hamileliğimde fazla kullandim progetati psikolojik olarak o ilac yuzunden oldunu dusuim simdi 6 +4 hafif kahwerengi lekem geldi 3 gun bidada gelmedi o ilaci dedi bende kullanmadim simdi geldim doktordan hic bi sknti yok cok sukur kullanmaya dewam et dedi bende tamam dedim yalandan 😍😍🙈🙈