Merhaba kızlar Çarşamba günü hafif kanamam oldu o günden beri yatıyorum 4+6 dayız bugün keseyi görmeye gittik doktor olması gerekenden biraz aşağıda dedi benimle aynı durumu yaşayan var mı ? Bir sıkıntı olur mu progestan kullanıyorum. Yukarı çıkma ihtimali var mı?