Zeynep_1 Merhaba anneler kızıma doğum yaptım. İlk yanıma verdiler sonra solunumu hızlı diyip küveze aldılar. Ciğerinde leke gördük ya enfeksyon ya su dur diyip tahlil aldılar. Başına gelen var mı? Ne olur dua edin yavruma kavuşuyim❤