Merhaba 34 haftalık hamileyim.10 gün önce doktorda randevum vardı.h
erseyin yolunda olduğunu soylediler. Bebeğim hareket ediyor ama aman aman değil.bazen videoları falan görüyorum deli gibi oynuyor bebekler karşılaştırınca benim ki az.bu haftalarda olanlarin bebek hareketleri nasıl acaba?