Laziko 37+3 üm sabahtan beri karnım sertleşiyo kasılıyo sonra geçiyo. Yaklaşık kasılmalarımın arasında yarım saat oluyo. Benim gibi olan var mı?
Denizincani Laziko canim 36. Haftadan beri war o kasilmalar bnde iki dk once 38+0 olduk iki haftadr oldgu gibi saat aksam 11 den sirt kasik agrilarm basladi sabaha kadar da uyutmaz doktor yalanci dedi Sabah bi uyaniyorm bakiyorum Hersey normal nstde sanci cikmadi Tek belirti bebegin bas asagi olmasi demem o korkmayin bunlar yalanci kasilmalar ama yine de sizi yanlis yonlendirmek istemem bnimki Boyle en azndan belki iciniz rahatlar diye yazdm.
Belindaa E tabi doğum kapıya dayandı olcak bunların hepsi bende de oluyo çatı kemikleri ağrısı, kasık sancısı, kasılma, bel ağrısı hepsi var 37+0🙏
Sema12 Akyuz61 walla nstd sancm cikmadi cnm ultrasyona bakarken karnn cok sert senn , ara ara adet sancisi gbi agrilarn oluyo mu dedi oluyo dedm aman braz daha disimizi sikalm su 10 gn daha dayan bari dedi 😂😂
Akyuz61 Sema12 benim nstde geçen hafta hafif sancım çıkmıştı ama önemsenecek bir sancı değildi.😂 Bu hafta çatı ağrısı, kasılmalar oldukça arttı 🤷🏻♀️ Doğsun istiyorum artık çünkü çok ağırlaştım hareket edemiyorum adım atmak dahi istemiyorum 🙄
Akyuz61 Sema12 bide çatı ağrım 2 gündür yattığım yerdede oluyor tarif edemiyorum değişik bir ağrı onada anlam veremedim 🤦🏻♀️
Sema12 Akyuz61 bended kasiklarda adet sancilari gbi oluyor ara ara , bird bel agrisi oluyor onnla , rahimd yumusama we doguma hazrlik yapioms wucut cati agrilari ondan cnmm Allahm yardmcimz olsn 😥🤲🤲