icenes Arkadaşlar aranızda pedia-D vitamini kullanan var mı? İçerisinde gebelikte kullanılmamalıdır yazıyor ama bilginiz var mı?
Sweetblonde88 icenes 3 aydan sonra kişinin degeri düşükse kullanılıyor. Bir cok ilacta aynı ibare var. Kar zarar teorisi göz önüne alınarak hekim kontrolünde kullanılıyor ilaçlar. Merak etmeyin