S_58 tatlibebegim_ teşekür ederim bende aşılama oldum 23 ünde kan vericem 10.gün olmuş olucak ama pek belirtilerim yok gibi siz hiç belirti yaşadınız mı
tatlibebegim_ S_58 bek kasık ve göğüs ucu hassasiyeti vardı her an adet olcsk gibi vajinaya sancı giriyodu