😇kızlar Allah,tattirmayacagi duygunun hayalini kurdurtmazmis....iyi düşünelim iyi olsun,bebeklerimiz bizimle kalsın hep inşallah...24 haftalık gebeyim hareketlerinj hissedene kadar aynı endişe bende de vardı...ama hissedikce endişelerim azaldı çok şükür..gebelikte psikolojide çok önemli...iyi olmaya çalışalım😇😇