Fndktgc0325 12. Haftadan itibaren plasenta previayim. Erken haftalarda teshis koymuyorlar. Rahim buyudukce plasentayida yukari cekmesi bekleniyor cunku ve cogu kiside boyle oluyor. Bende olmadi malesef. 29+5 e kadar hicbir problem yasamadim hatta aktif calisma hayatindaydim. Sadece karnim cok asagida ve asagida baski hissediyordum. Fakat 29+5 de kanamam oldu. İki gece hastanede yatirdi doktorum coger gelistirici igne vurdular bebek icin cunku erken dogum riski var. Bebek agirlastikca asagiya plasentanin oldugu kisma baski yapiyor o da kanamaya yol aciyordu ayrica nst de sancimda cikti. İki gunun sonunda taburcu oldum ama kasilmalari onleyici ilaclarla ve raporla su an sadece wc ye kalkmak uzere yatiyorum. İnsallah 38. Haftaya gelebilirim. Dikkat etmeniz gerekenler
Egilme kalkma yapmayin
Eger sansiniz varsa cogu zaman istirahat edin
Sicak su ile banyo yapmayin
Agda yapmayin
Bebege zarari olmuyor bu durumun ama kanama ani ve siddetli olabiliyor benim oyle degildi.
Amacim sizi urkutmek degil ama bilincli olup dikkat etmenizde fayda var