Kaderalisaridag Kızlar utanarak soruyorum ama 19 haftalık hamileyim ilişki sırasında karnıma baya baskı oldu bebeğe zarar vermismidr
Zagrozunannesi Kaderalisaridag bende de oluyor ya o 24 haftalığım acaba zararı oluyo mu çok merak edıyorum🤦♀️
mervebalandi28 Kaderalisaridag canim bir kac ay once bu konuyu acmistim cok zor gercekten ben suan 8 aylikim ve berbat sistim ayda birde olsa iliski zor oluyo uygun pozisyonlari denemelisin birde belini yukselterek rahat edebilirsin mesela yastik 😤☺☺
Clover Kaderalisaridag olmAz ama baskı oluyor diyorsan sen rahatsız oluyorsun demektir karnına baskı yapmayan bir pozısyon deneyebilirsn
Snmsnmz Bebek daha çok küçük ve rahmin icin de fazlasıyla yeri var hiç endişe etme. 😊 yine de ilerleyen surecte dikkat etmekte fayda var ..
Snmsnmz Bir de internetten gebelik döneminde hangi ilişki pozisyonu daha sağlıklı araştırın derim. Bununla ilgili bir sürü bilgi yer alıyor. Hem bebeginiz hem siz rahat edersiniz..
Snmsnmz Kaderalisaridag bir sıkıntı olsa kanama sanci ağrı vs ile vücudunuz tepki gösterir zaten. doktor kontrolune gittiğinizde doktorunuz ile de konuşun mutlaka . Riskli bir durum olunca ilişkiye girmeyin diye uyarıyor zaten.