Lvnya aynı durum bende de oldu ve üstelik sürekli geçmek bilmeyen bi kabızlık var doktor şurup verdi hiç fayda etmiyor, bende doğumda daha kötü olmasından korkuyorum ama yapacak bişey de yok başa gelen çekiliyor 34 haftalık hamileyim doğumu düşündükçe canım sıkılıyor ama yapacak bişey yok bana zeytinyağ sür demişlerdi yaptım değişen bişey yok genel cerraha gidecektim kadın doğum doktorun gitsen ne diyecek doğumdan sonra gel diyecek ileri derecedeyse ameliyat diyecek dedi ona da gitmedim yaklaşık 1 aydır çekiyorum doğuma da daha 1.5 ay var gerçekten çok zor bi durum 😔