Kizlar 27. Haftadayim. Kan uyuşmazligi var. Igneyi 28de vurulacağim fakat bugun iç camaşirimda lekelenme gibi kanama gordum. Bu haftada iğne ile alakali kanama olabilir mi? Hicbir agri filan yok kiziminda hareketleri normal. Sizce bu igne kanamasi mi? Beklemeli miyim tekrari olcak mi diye? Kanama azdi o yuzden icim rahat gibi ama bilmiyorum korkmali miyim?