Ilknur_degrrli1 Spinal istiyordum ama baş ağrısı bel ağrısı falan filan dediler napicam bilmiyorum genel olmaktan da çok korkuyorum uyanır uyanmaz o aciyla karsilasmak beni urkutuor lütfen yardım hangisi sizce siz hangisini yaptiniz
Turna20 Ilknur_degrrli1 bence bu endişelerinizi doktorunuzla paylaşın çünkü benim doktorum 5 yıldır spinal anestezi de baş ağrısı vakası olmadı dedi bana. Kullanılan iğneler çok ince ve teknoloji gelişti dedi.
AysaRuzgar Ilknur_degrrli1 merhaba bende genel anestezi ile oldum hiç bir sorunla karşılaşmadım. Hatta hemşire sizi yürütmek için geleceğim demişti hemşire gelmeden kimseden destek almadan kalkıp yürümüştüm. Yine hamileyim yine genel olmayı düşünüyorum.
Melisbol Ilknur_degrrli1 bence kimseyi dinlememlisin her bünye her vucut ayni degil herkesde bas agrisi bel agrisi yapti diye sizde de yapacak die bisey yok . Bence insanlarin yasadiklarini goz onunde bulundurmadan kendi iciniZden geleni yapin🙏🏼
Semaaonursnmz Ilknur_degrrli1 canım sana kim dedi baş ağrısı bel ağrısı diye ben spinal oldum öyle bi şey yok ki yani şöyle hamilelikten önce bel ağrın oluyorsa bildiğim kadarıyla bel ağrın oluyor ama olmuyorsa herhangi bi belden sıkıntın rahatsızlığın hastalığın yoksa herhangi bi ağrı olmuyor bence genel olma o an bebeğin çıkışını gör çok güzel bi duygu
Ilknur_degrrli1 Turna20 spinal olan herkes baş agrisindan öldüğünü söylüyor ama herhalde spinalden başka yapamam teşekkür ederim
Turna20 Ilknur_degrrli1 denk gelmiş olabilir çünkü benim etrafımda spinal sezaryenle doğurup kesinlikle baş ağrısı çeken yok. Sadece bir arkadaşım devlet hastanesinde yaptı başı ağrıdı. Onun haricinde ağrı olmadı diyorlar. Bir de çok su ve kahve içip idrarla anesteziyi atmak lazım anladığım kadarıyla bu tarz sıkıntıların olmaması için
Ilknur_degrrli1 Mryslny maşallah ilk uyandiginiz da caniniz çok yandimi genel olunca ağrı kesicide vermiyorlarmis emzirioruz diye doğrumu aceba
Ilknur_degrrli1 AysaRuzgar maşallah ilk uyandiginiz da caniniz çok yandimi genel olunca ağrı kesicide vermiyorlarmis emzirioruz diye doğrumu aceba
AysaRuzgar Ilknur_degrrli1 valla odaya getirdiklerinde emzirdim verdiler mi hatırlamıyorum üç sene geçti üzerinden.
Mryslny Ilknur_degrrli1 hayır veriyorlar iğne yapıyorlar sürekli hap veriyorlar ağrı kesici siz olmaz ki
AysaRuzgar Ilknur_degrrli1 canımın yandığını hatırlamıyorum çok şükür sezeryan sonrası ağrım sızım da öyle aman aman olmadı. Bir hafta olmadan toparlanmıştım.
Seda_123 Ilknur_degrrli1 Herkeste olan bişey değil ki bu başınızı saga sola çevirmeyeceksiniz ameliyat esnasında yoksa ağrır başınız