Gamze55 ayrı bir makinede baktılar diye hatırlıyorum ben ayrıca bebeği tahmin ediyor doktor cinsiyetini boyunu söylüyor ve kan tahlili alıyor sizden.down sendromu için Sanırım oda bnm içim rahatladı gittim üçlüye gerek yok dedi risk varsa ilerleyen aylardaki diğer testleride yapıyorlar