Happpm
merhaba canım bende 12 haftalık hamileyim ve Sedef hastasıyım bende 12 hafta boyunca hiç birşey kullanmadım ama artık çok kötü oldu ağlıyordum artık bugün doktoruma tekrar gittim ilk dönemi atlatmışsın dedi düşük dozlarda yine krem yaptırdı birde losyon verdi İnan bir kere sürmeme rağmen bugün rahatladın bence kesinlikle doktora git çekilecek dert değil ya