Cansunisa cnm öncelikle hiç üzülme alahim sabrını verio hep dua ettm doğumdan çıktığımda bile ağlayarak gülüyordm çünkü benm iki dusuhum daha oldu 6 aylık olup oluyorlardı çok şükür bu yedi aylık oldu ve tutundu bana normal doğum yaptım cnm hiç korkma Allah'ın izniyle hiç birşey olmaz doktorlar hep kötüsünü solick sana hazır ol hiç birini takma ben öle yaptık çünkü 1430gr doğdu enfeksiyondan dolayı 1 kiloya kdr düştü yine üzülmedim hep dua ettm 49gun hastanede yattık ilk günler çok ağladım ama ben her aglamamda bebeğimin durumu kötüye gidiyordu artk ağlamayi bıraktım ve hep güldüm dua ettm ta ki o gün geldi 49 günü arkmizda birakmstk hastanede eşimin jumarasi wardi onu aramışlar ve bebeğinizi gelin alın die o kdr kutlu oldum ki hemen gittim ve kıyafetleri ni giydirdim çıkardım bebeğimi 1700 Gr olrk çıktık hastaneden şimdi maşallah gir yasitlarindan çok zeki gelişimi çok güzel maşallah seninki kaç kilo cnm