Bgmbgm Mrb hanımlar ben ilk gebeligimi 37 haftalık suyum gelince doğum yaptım şuan 2.hamileyim 30+6 yiz şuanda acaba bu hamilelikte ilki gibi erken olurmu ?kendimi 37 ye göre ayarladım 😂
Birnehirbirdeniz Bgmbgm ikinci ilke göre erken olur diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum bende ikinciye hamileyim 38 haftalik olduk bakalım ne zaman gelicek ablasina göre biraz daha gec gelicek gibi geliyor bana bakalım beklemedeyiz 😊
Nuranaliayaz1 Bgmbgm benimde ilk oglumda 37+6 suyum geldi suni sancı falan yedim 15 saat annem 10 saatlik yoldan geldi ben daha doğuramadım normal doğum olmadı mecbur sezaryan oldum 3300 kilo dogdu, Şimdi ikinciye hamileyim 13 haftalık sezaryan da zaten erken alınıyor yine 38 de olur 😊
BeyzaGnaydn Vallahi bende ilk cocugumu 38 de dogurdum, bunda da pek yuksri gidecegimi dusunmuyorum hic 37-38 lerde dogururum gibi geliyor bana😂 surekli hareket halindeyim ve bu zilli assagilarda dolaniyor surekli😂
Bgmbgm Birnehirbirdeniz ay erken olsun ya 37 tam iyidi 3300 doğdu yine 36 37 olsun istiyom bnde aynı heyecan aynı merak skildim hamilelikten 🙊
Birnehirbirdeniz Bgmbgm 42 hafta bekleyenler var yine buna da şükür zamanı gelince zaten olucak insan rahat hareket edemiyo uyuyamio ama skntili doğmasından iyidir içerde kalması 😊
Bgmbgm Nuranaliayaz1 benimde 12 saatte sanciyla dogurdum annem 10 saatlik yoldan geldi benimde ama yetişti 🤗
Birnehirbirdeniz Deryas allah sağ salim kucağına almayi nasip etsn cnm benm 38 oldu bakalım ne zaman olcak
Gulyllu Benimde aynı ilk oğlumu 37. Haftada suyum gelince doğurmuştum sanki bunda da aynı olcak gibi hissediyorum alakası yok dedi doktor ama psikolojik sanırım ☺
Gulyllu Bgmbgm kızlar benim korkum bebeği emzirirken oğlumda emmek isterse ne yapmalıyım o durumda yaşayan var mu bunu ?