Bihem Susu91 Evet o anda anlaşılmıyor dinlenmeye geçince komaya girmiş gibi oluyorum. Zaten yavaşlatılmış yapıyorum bide dinlensem 3 güne biter herhalde 😜 olmicak zaten böyle eşime devretmeyi düşünüyorum artık
Bihem Nnurmehmet Bunu yapma sebebi nedir 😳 Allah yardımcınız olsun, bence buna izin vermeyin alamıyorum deyin yada atmamasını kenara koymasını söyleyin
Nnurmehmet Bihem Ahhh canim ahh keşke diyebilsem ama denmiyor ama maalesef 🙄😑 Mecbur katlanıyorum elden birşey gelmiyor ALLAH da sabrını veriyor 😏
Bihem Gizem3410 Öyle bir imkanınız varsa kesinlikle yardım alın, ben gurbete gittiğim için bilmiyorum tanımıyorum ama memleketimde olsaydım kesin tutardım
Syma95 Bihem aynen bende oyle oluyorum. Artik butun odalari ayni gun yapmiyorum hergun 1 oda seklinde napim 😊😀
Bihem Gulfem07 Eşim de aynısını diyor 😅 gurbetteyiz zaten gelen giden yok niye yapıyosun diye, haftada bir iki defa yapıyorum, ev toz saç olunca dayanamıyorum artık eşime bırakacağım zaten olmuyor yapamıyorum
Bihem Gulfem07 Dinlenince geçiyor çok şükür yoksa düşünemiyorum gerçekten 😔 artık yapmamayı düşünüyorum bakalım
Bihem Bsecill Evet çok eğiliyorum sanırım 😕 halı dolap altı vs derken belim kopuyor, çok gerekmediği sürece eşime devredeceğim artık 4 ay daha sabredelim artık 🥰
Bsecill Bihem bedavadan baba olmasınlar iş yapsınlar biraz 😊 rabbim evladınızı sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin
Bihem Erenveannesi Teşekkür ederim, tek kritik nokta bel değil mi sanki, bende artık eşime bırakacağım bi şekilde idare edicez artık 🌸
Bihem Bayrakoglu69 Âmin Allah yardımcınız olsun elinizden geleni yapın gerisini boşverin en azından hamileliği atlatana kadar. Hele halı çırpmanızı tavsiye etmem Allah korusun kasılmanız olabilir 🌸
Bayrakoglu69 Bihem keske durabilsem ya ev sanki pislikten batıyor gibi hissediyorum. Bide kaynanam bende gelen giden olur diye yapıyorum sürekli temizlik . Biri de yapsa içime sinmiylr ben gibi yapamaz diye ne bileyim 🥺🙄 keske annem yanımda olsa 🤦🏻♀️🥺
Hatice_mustafa Bihem Benimde hamileliğim güzel geçiyor bende 27+3 ve itme çekme hareketi süpürgede belimi benimde mahvediyor ama kimse yapayım demiyor yapıyorum çok kötü bi ağrı geliyor o sıra sonra 1 odayı bitirip bi dinleniyorum yavaş yavaş yapıyoruz valla canım .
Selen01 Bihem al benden de o kadar. Kalçamdan bacağıma çekiliyo resmen. Çözüm yok gibi bişey doktora gideceğim sırf bu durum için. Çünkü doğum beli baskılayan bişe sorun olur belki bilmiyorum
Bihem Selen01 İnşaAllah olmaz 🙁 hamileliktede her şey kısıtlı tedavi olarak, bol bel egzersizi yapmalı aslında
Bihem 2kizanasi Sapı uzun ama ben eğiliyorum sanki ne faydası olacaksa 🤦🏻♀️ Eşime bırakacağım bende son halimi görünce baya bi kızdı 😅
Bihem Prensannesii38 Geçmiş olsun, artık misafir almayı düşünmüyorum en son aldığımda 2 gün doğrulamadım 🙁
Selen01 Bihem faydasız canım geçmiyor ki hamilelikten önce de böyleydi spor yaptığım dönemde de aynıydı. Yani normal değil bu. Bi doktora görünmekte fayda var
ElanrBlkc Bihem amannnn şuan bile yerdeyim. Sert yerde ağrıyo yumuşak yerde ağrıyo ayağa kalksam belim kırıyo adım atamıyorum. Ve daha 15 haftalığım ölecem herhalde bebek büyüdükçe
Bihem ElanrBlkc Allah korusun, bana süpürmek iyi gelmiyor bırakacağım artık eşim idare eder inşaAllah. Sizde sizi zorlayanı yapmamaya yada dinlenerek yapmaya çalışın