Bihem bende suan 26. Haftadayım ay aynı dert bende de sabah kalk kahvaltı yap topla sonra yemek koy çamaşır varsa as katla ütüle , sonra sofrayı kur ye topla sonra cay sonra meyve derken zaten akşam 9 da anca oturuyorum . Bide evde bi temizlik yapayım bittikten sonra uzanıyorum ya daha kalkamıyorum yerimden inanılmaz bir agrı yani.
Bide bugün biraz fazla temizlik yaptım halı silkeledim falan ondanda çok agrıdı.
Napim evi önceden 2 günde bir siler süpürürdüm çok pislenmezdi ama şimdi yapamıyorum bir hafta oluyo ve normal süpürge çok ağır onu kullanamıyorum dik süpürgeyle süpürüyorum oda çok temiz cekmiyordur yani ama temizliğin her şekli suanda bize azap gibi 🙄🙄👏🏻🤦🏻♀️
Bide Kaynanam da bende kalıyor 1-2 ay bende kalacak , birazda yaşlı ya hizmet bekliyor . mutfağa girip yemek bile yapmıyo bütün temizlik yapıyordum anne çorbayı sen yap dedim ben yapamam tutturamam dedi yapmadı yani eşim 6 da geliyor işten bende o gelmeden hemen koydum çorbayı , sofrayı da kurdum işe devam ettim ama öldüm yani .
Bide çay hazırla kur topla sonra meyve getir. Yani suanda bana hizmet edilmesi gerekirken ben uğraşıyorum insanlarla.
Eşime de kıyamıyorum zaten yoruluyo eve gelip yemeği yiyor uyuya kalıyor 🤦🏻♀️
Keske annem yanımda olsaydı da hiç bir iş yaptırmazdı bana valla anne gibisi yok , şimdi daha iyi anlıyorum 🤦🏻♀️🥺🥺👏🏻
Allah kolaylık versin hepimize 👏🏻👏🏻