Glngg Kızlar merhaba, kısmetse bu hastanede doğum yapacağım da daha önce gidenler var mı acaba? Kalabalık bir hastane olduğunu biliyorum ama çoğu kişi memnun duydugum,var mı tecrübeleriniz orada nasıl geçtiğine dair😊😊