Davetsizmercimek Kızlar zaten bi oğlum vardı , şimdi doktor kız dedi , çıkıntı yok annesi olsa görünürdü dedi. Özel hastane , 12+3 haftada söyledi. Yine de alışveriş yapma annesi deyince ben bi tedirgin oldum.. Yanılma olur muu
ZeynoZeynom Davetsizmercimek belki olabilir canım haftası da küçük da ileriki haftalarda daha net belli olabilir biraz daha bekle derim alışveriş için😘😘
iremss Davetsizmercimek küçük haftalarda yanılma olabiliyormuş, burada neler okuduk 😅 alışveriş için bikaç hafta daha sabredin 😍
Kavrlms16 Davetsizmercimek ben 17 haftalikken bakıldı çıkıntı gösterdi ama yinede kız da olabilir dedi ben ne olduğunu bilemedm
purplemallow28 Davetsizmercimek bence en az 17. Haftaya kadar bekleyin 12. Haftada erkek denildi bikaç bişey aldım 17. Haftada kızım oldugunu öğrendim sonrada hiç değişmedi detaylıdada kız çıktı 😁
Damla123- Kavrlms16 ya benim dün 16 haftalıkken bacak arasını bile gösterdi kız dedi acaba değişme şansı var mı yani yanılma payı çok adapte ettim kendimi kızıma da 🙂 sağlıklı olsun hepsi yinede hayırlarla kucağımıza alalım inşallah
Badevehande 12 de kıza benziyor dedi doktorum 16 da kız olduğu netleşmişti bence 1 ay daha bekleyin yada unisex kıyafetler alın
sonsuzmasalim Davetsizmercimek daha çok erken tabi yanılma payı çok yüksek. Bana 15 haftalıkken erkeğe benziyor ama 20 haftalık olmasını bekle kesin sonuç almak için demişti doktorumuz. 15 haftada söylediği gibi oğlum oldu ama 💙
EbruIrmakAhmet Davetsizmercimek benimde 12+3 te kız dedi canım sonra 14. Haftada başka bi doktora gittim oda yüzde yüz erkek dedi sonra 15. Haftada kendi doktoruma gittim oda aaa annesi pipisi çıkmış bunun dedi yani yanılma payı fazla Olan bi hafta herşey olabilir canım
Zeyk Davetsizmercimek evet olabilir 16.haftanda veya detaylida bir kere daha kız bebek olduğunu duymadan alışveriş yapmani tavsiye etmem. Zaten çok erken suan. Bir cok post okuduk cinsiyet değişti diye özellikle kız bebeklerde değişim lafını çok duyuyoruz.👼
Eminesabiha Davetsizmercimek 13+2 de kız ama alışveriş yapma demişti dün gittik 17+1 kesin erkek dedi😂