Meraba arkadaşlar ben sayfada yeniyim Nurşah ergün bi paylaşım yapmak istedim 31 haftalık hamileyim ikizlerim vardı 👼👶 3.5 ayda belli olan kiz ve erkek teki 6.ay kalbi durdu sıvı azalması dendi 6 aya kadar giden iyi bir kontrolüm sonucu öğrendim. Bebegim kizim kurtulamadı oğlum yanlız iyi cift kese oldugu için şanslı olduğum söylendi .ve öldüğü icin rahmim de duruyor 😭😭.ilac tedavisi aldim 1 hafta yatış takibi aldim devlet de idrarla kahve sümüksü leke gelerek küçülüp gideceği dendi azalma var baya zehirleme var mi der senz tahlil yapıldı bana yeni bu 7 ayım da..Doktor özel e de takip ediyoruz aylık gdiyordum yanlız bilsem tek bi doktor a sabit olmazdım önlem alınırdı belki güçlü ve iyiyim doğum sezeryan olcam sanırım suyum gelene kadar hafta ay i dolarsa belirtilerim doğum için olursa normal doğum olamaz göründü. Riskli gebelik deyim şuan. Nst kalp atış takibim oldu bebeğime..dinlenip yatarak günleri geçirmeye çalışıyorum..üzüldüm mu evet ama hayırlısı buymuş...benim gibi aynı sorunu yasayan varmj hic acaba .yorum bekliyorum..rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲❣❣bebeklerimizi sağlıkla alalım dua edin